זו שאלת השאלות והתשובה לרוב נמצאת אצל מקדמי אתרים שיודעים לבחון ולתת תשובה מקיפה גם מהפן הכלכלי כמובן כי כל מילה חשובה השאלה היא כמה בעל האתר מוכן להשקיע ואז זה מתחלק ל2
1. תקציב לא מוגבל – הלוואי על כולנו ,פה אין הגבלה אפשר גם לבחור מילה כמו “ביטוח” ולעבוד עם 5 חברות קידום, תוכניות שותפים,פרסום בגוגל, קידום אורגני,פרסום בפייסבוק- שלא תטעו גם פה לוקח זמן לראות בתוצאות
2. תקציב מוגבל- בתור התחלה אפשר לבחור פשוט מילות מפתח עם “זנב” ארוך כלומר המילה תאילנד תהפוך להיות תאילנד איים
הדרך לבדוק את רמת התחרות היא כמובן דרך “גוגל אדוורדס>> בדיקת נפח חיפוש” שם שמים את רשימת מילות המפתח ומקבלים רמת תחרות, כמות חיפושים חודשית ורמת התחרות במילים (גבוהה,בינונית,נמוכה)